vineri, 26 aprilie 2013

Sunt foarte multumit de serviciul de optimizare pe motoarele de cautare oferit de Plum Media


Serviciile de optimizare site la care am apelat pentru a-mi promova online firma mi-au fost oferite cu un deosebit profesionalism de catre Plum Media.
Am fost in permanenta informat despre evolutia siteului meu si in legatura cu ceea ce se lucra la site astfel am putut intelege  ce era gresit sau ce trebuia modificat in structura sa pentru a avea o mai buna evolutie.
Avand in vedere ca utilizatorii internetului atunci cand cauta informatii, in proportie de 80%, nu trec de prima pagina a Google este foarte important ca si siteul firmei mele sa se afle acolo, printre primele rezultate.
Acest lucru nu se poate obtine decat apeland la serviciile unei firme de optimizare web. Investitiile in optimizare si promovare web nu sunt niciodata o pierdere cu conditia sa lucrati cu firme profesioniste ce au un portofoliu bogat si recomandari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu